Suitsupply forår/sommer 2014

Suit Supply bruger det ældste trick i bogen. Og det virker

Suitsupply forår/sommer 2014
Offentliggjort

Sex sælger. Den gamle reklamesandhed står stadig ved magt. I hvert fald hvis man spørger tøjproducenten Suitsupply, der har gjort brug af en lang række afklædte og overordentligt begejstrede kvinder i deres kampagne for forår-/sommerkollektionen 2014.

Suitsupply har gjort noget så avanceret som at lancere kampagnen i en både censureret og ucensureret version. Mændene beholder i begge tilfælde jakkesættene på, mens kvinderne i den ucensurerede version smider deres i forvejen hvide og gennemsigtige bikinier.

En kampagne med afklædte modeller tager ofte fokus fra det, det hele handler om: Tøjet. Og det er faktisk lidt en skam i Suitsupplys tilfælde, der laver særdeles velsiddende og økonomisk fornuftige jakkesæt til den moderne mand. Du kan se kampagnebillederne herunder og besøge Suitsupply her.