Gucci kan som få lave kampagnefilm, man rent faktisk kan huske.
Opskriften lyder på kampagner, der illustrerer ekstravagante og storslåede livsstile, gerne provokerer og selvfølgelig har et cast med verdens allerstørste stjerner.
De har fx fået A$AP Rocky og Tyler the Creator til at fjolle rundt med Iggy Pop og to papegøjer i et hus i Los Angeles. I forgængeren var det Gucci Mane og Sienna Miller, der festede løs med Iggy Pop i en romersk villa med et væld af excentriske gæster.
Annonse
To reklamefilm, som vi her på Euroman kårede blandt de fem bedste modekampagner de sidste par år.
Nu er Gucci klar med en ny kampagnefilm, og her har man byttet Iggy Pop, A$AP Rocky og Tyler the Creator ud med blandt andre Snoop Dogg, Jared Leto og Miley Cyrus.
Igen er det en festlig setting, der danner rammen. Denne gang foregår det en nat i Hollywood, hvilket selvfølgelig ikke er tilfældigt. Der er nemlig tale om kollektionen 'Love Parade', der ryddede hele Hollywood Boulevard og forvandlede det til en catwalk, da man præsenterede det 70'er-inspirere tøj sidste efterår.
Nu har man rykket festen indenfor i kampagnen, hvor der bliver spist rigeligt af croquembouche til tonerne af Velvet Underground.
Jeg bliver måske lidt irriteret på mig selv over, at det stadig er så svært for mig at få Mette frem. Det er nok mest, når jeg er på skærmen. Jeg oplever ikke, det er så svært, når jeg er ude at møde folk.