FAQ - Nyt login

Offentliggjort

Jeg er eksisterende kunde, men kan ikke logge ind

For at forbedre brugeroplevelsen og øge sikkerheden på euroman.dk, har vi har for nyligt lavet ændringer til loginsystemet. Eksisterende brugere skal derfor lave en ny adgangskode for at kunne logge ind. Dette kan gøres via ‘glemt adgangskode’-funktionen ved login, eller via dette link: www.euroman.dk/ny-adgangskode. Husk at anvende den e-mailadresse, du oprindeligt har købt dit abonnement med.

Jeg er ny kunde. Hvordan får jeg adgang til indholdet på euroman.dk?

Klik på ’bliv abonnent’ knappen i øverste, højre hjørne af euroman.dk. Herefter vælges enten ’digitalt abonnement’ eller ’digitalt abonnement + fysisk udgave af Euroman leveret direkte til døren’. Vælg det tilbud, du ønsker. Udfyld herefter dine oplysninger og klik ’betal’. Vælg dernæst betalingsmetode og følg instruktionerne. Når betaling er fuldført, klik ‘opret en Euroman konto’. Udfyld felterne, og vælg til sidst ’opret’, hvorefter du vil være logget ind, og al indhold på euroman.dk vil være tilgængeligt.

Jeg får fejl, når jeg forsøger at nulstille min adgangskode?

Oplever du fejl, når du forsøger at nulstille din adgangskode, når du logger ind, kan du i stedet benytte dette link. Her kan du opdatere din Euroman-konto og samtidig lave en ny adgangskode.

Min bruger blev ikke fundet – hvad gør jeg?

På forsiden af euroman.dk, klik på ’Log ind’ i øverste, højre hjørne. Herefter opretter du en bruger ved at klikke på ’Sign up now’. Udfyld dine oplysninger, og sørg for at bruge den samme, mail som du har modtaget mails fra Euroman på tidligere. Afslut registreringen ved at klikke ’Create’. Din bruger er nu klar, og du kan logge ind.

Jeg har købt et abonnement, men når jeg skal oprette en konto, genkendes min mail ikke.

Når du efter endt køb skal oprette en konto, er det vigtigt, du anvender den e-mailadresse, du netop har købt abonnement med. Hvis du ikke kan huske, hvilken e-mailadresse du har benyttet, eller hvis brugeren ikke genkendes, bedes du kontakte kundeservice på tlf. 70 20 31 00. De kan oplyse dig om din e-mailadresse og hjælpe med at ændre den, hvis du ønsker det.

Min betaling er fejlet, hvordan opdaterer jeg mine betalingsoplysninger?

Log ind på euroman.dk og gå til ’min profil’ via ikonet i øverste, højre hjørne. Under ‘abonnement’-sektionen, klik på ‘rediger betalingsmetode’, hvorefter du kan ændre betalingsmetode eller opdatere dine betalingsoplysninger.

Hvis du oplever fejl ved opdatering, så kontakt kundeservice på tlf. 70 20 31 00.

Hvordan opgraderer jeg mit digitale abonnement, så jeg også modtager Euromans fysiske magasin hver måned?

Log ind på euroman.dk og gå til ’min profil’ via ikonet i øverste, højre hjørne. Under ’abonnement’-sektionen, klik på ’opgradér abonnement’. Udfyld dine oplysninger og klik ’ændre abonnement’. Du vil fremover få Euroman leveret til døren.

Jeg ønsker ikke længere at modtage Euroman fysisk – hvordan ændrer jeg til digitalt abonnement?

Kontakt Mit Blads kundeservice på 70 20 31 00 (mandag til fredag fra kl. 09.00 til 15.00) eller på kontakt@mitblad.dk.