Modeuge i Paris: Junya Watanabe forår/sommer 2014

Modeuge i Paris: Junya Watanabe forår/sommer 2014
Offentliggjort

Japanske Junya Watanabe , der i mere end 20 år har haft sin egen linje under modehuset Comme des Garçons, har en forkærlighed for praktisk overtøj med et ofte preppy og drenget twist. Junya Watanabe er en af de designere, der er mest konsistent i sit udtryk, hvorfor kollektionerne stilmæssigt heller ikke afviger markant fra den ene sæson til den næste. Alligevel er resultatet næsten altid forfriskende appetitligt, og til denne kollektion var Watanabes drenge sendt på vandretur, praktisk men friskt klædt på. Herhjemme fås Junya Watanabe hos Très Bien Shop og Norse Projects. Se billeder af kollektionen og fra showet herunder.

Den smukke topmodel Emily Ratajkowski, der tidligere i år bl.a. kunne nydes i Robin Thickes musikvideo 'Blurred Lines'. Her lidt mere påklædt end i videoen, men husk også lige at tjekke hende her.

En imponerende stærk front row bestående af (fra venstre): Gianluca Cantaro, chefredaktør på L’Uomo Vogue, Madeline Weeks, moderedaktør på amerikansk GQ, Jim Moore, creative director GQ, og Jim Nelson, chefredaktør på GQ. Fra højre side i hvide bukser er det Style.com's Tim Blanks ved siden af Suzy Menkes fra The International Herald Tribune.

Og så et par looks fra kollektionen:

Klassebillede af de amerikanske GQ-hold: Madeline Weeks, Jim Moore, Jim Nelson og Michael Hainey.

LÆS OGSÅ Modeuge i Paris: Louis Vuitton