Nyt afsnit af Arbejdstitel: Om stilikoner

Det moderne, tænkende menneske har aldrig igen behov for at høre, at McQueen og Paul Newman var ekstremt stilfulde. Men hvem er så de nye stilikoner, der definerer den næste generation? Det diskuterer Oliver Enné og Kristoffer Dahy Ernst i den nye episode af Arbejdstitel.

Arbejdstitel
Offentliggjort

Hver eneste optagelse af Arbejdstitel er en højspændt udveksling af indsigt, holdninger og ideer om afsnittets emne. Og selvom de to værter kommer vidt omkring, er der som regel altid noget, de glemmer at få med på optagelsen. Det får de muligheden for her.

Kristoffer: Jeg glemte forresten at sige, at der går en mand rundt i mit kvarter, der har bedre stil end de fleste. Han er omkring 45 og går både i dessert boots, brogues og Wallabees. Han rocker ofte hvide bukser og parkacoat, og han formår altid at inkludere en detalje som en rød hue eller et gult tørklæde, der skiller ham ud fra alle andre.

Han forstår proportioner som få andre. Og så er han altid på gåben, hvilket demonstrerer, at han aldrig har travlt eller bare tager sig tid – en stor vibe for mig. Jeg har aldrig hilst på ham, og jeg aner ikke, hvad han laver. Men jeg frydes, hver gang jeg passerer ham på gaden.

Oliver: Det oplagte ville være at sige, at Liam Gallagher eller Pharrell var den bedst klædte musiker i verden. Men lige nu er der ingen, der ser sejere ud end Harry Styles. Fra Gucci-sæt til Bode-skjorter kan jeg i sandhed sige, at Harold sporter så meget af de tøj, jeg selv ville ønske, jeg kunne bære. Og han slipper af sted med det.