Slut med strech og logoer: ”Moden vender tilbage til et mere klassisk udgangspunkt”

Vi har talt med Per Reinertsen, der er brand manager hos Annarr, om de mest alsidige stykker tøj, den mest oversete beklædningsgenstand, og hvad enhver mand bør have i sommergarderoben.

Slut med strech og logoer: ”Moden vender tilbage til et mere klassisk udgangspunkt”
Offentliggjort

Dette forår lancerede den danske modegigant Bestseller et nyt tøjmærke til deres allerede bugnende portefølje.

Mærket har fået navnet Annarr, og her vil man med klassiske snit, subtile detaljer og innovative metervarer mere end nogensinde forsøge at tale til den kvalitetsbevidste storbymand, som ellers ikke har haft for vane at gå til Bestseller, når garderoben skulle opdateres.

I forbindelse med lanceringen har vi talt med Per Reinertsen, brand manager hos Annarr, om det nysøsatte skib, de ideelle sommershorts og om kunsten at sammensætte en alsidig garderobe.

Hvilket hul i markedet var det, som I og Bestseller så, da I stiftede Annarr?