Noget tyder på, at dit hæslige Garmin-ur pludselig kan blive betragtet som highend

Vi møder Martin Resch, Head of Product Management i Garmin.

Noget tyder på, at dit hæslige Garmin-ur pludselig kan blive betragtet som highend
Offentliggjort

Er Marq-uret Garmins forsøg på at komme ind på markedet for highend-ure?

”Garmin har været på markedet for luksusure de sidste syv år med kollektioner af smartwatches, der er udviklet til distributionen af luksusure. Med forhandlerprogrammer, som anerkender og understøtter den specifikke karakter i distributionen af luksusure, og med dedikerede service- og reparationsprogrammer, der garanterer et højt niveau af kundeservice.

I mine øjne er Garmin det eneste firma, der følger en så fokuseret strategi, når det kommer til distribution af luksusure. Den seneste version af Marq er et eksempel på produkter, som vi med succes sælger i det regi, og i de senere år har Garmin oparbejdet et bundsolidt ry som definitionen på et luksus-smartwatch.”

Hvad er den største udfordring, når man laver highend-smartwatches?