Andreas von der Heide: “Vi lavede en strategi for tre år siden, der skulle bringe os godt over 100 mio. kr. i omsætning, og det nåede vi på trods af corona”

Andreas von der Heide, co-founder af tøjmærket Les Deux, fortæller her om, hvordan det er at være ung leder og familiefar på samme tid, hvad han bestiller til en forretningsfrokost, og om hvorfor det er vigtigt at fejle.

Andreas von der Heide: “Vi lavede en strategi for tre år siden, der skulle bringe os godt over 100 millioner kroner i omsætning, og det nåede vi på trods af corona”
Offentliggjort

Hvad holder dig vågen om natten?

"Udover mine tre børn, skal der meget til at holde mig vågen om natten. Men kigger vi tilbage på 2020, så har der da været situationer, hvor corona har taget en time eller to af min søvn i det tidlige forår. Men hvor corona holdt mig vågen i foråret, fordi der var så mange ubekendte i forhold til forretningslivet, så har jeg en helt anden ro nu, for vi har haft et rigtig godt år. Jeg tror på den strategi, vi lagde i første runde i marts, hvor vi tænkte, at vi ville tage nogle markedsandele. Vi var aggressive og gik ud og åbnede fire nye butikker og ansatte 13 nye mennesker og åbnede showrooms i Paris, Amsterdam, Düsseldorf og München. Jeg tror på, at det vil bære os frem og gøre os endnu stærkere som brand."