Chefdesigner hos et af landets mest fremadstormende tøjbrands: “90’erne har haft en renæssance i lang tid, og jeg tror, at vi rykker os op i 00’erne nu”

Klokken er 10 minutter i lavtaljede jeans.

Chefdesigner hos et af landets mest fremadstormende tøjbrands: “90’erne har haft en renæssance i lang tid, og jeg tror, at vi rykker os op i 00’erne nu”
Offentliggjort

(di)vision er et fremadstormende dansk mærke skabt af Simon Wick og hans søster Nanna. Fundamentet er tøj skabt af deadstock-tekstiler, søskendeparret finder på fabrikker i primært Italien og derefter syer om på deres værksted i København. Udsynet er internationalt, influencerne elsker dem, og få herhjemme evner at bygge community som (di)vision. Det er en klub, mange gerne vil være en del af. Her giver Simon Wick en status på forretningen og deler sine forudsigelser om fremtiden.

→ Hvordan går det hos (di)vision?

”Det går godt. Der er fart på. Vores team vokser, og vi udvider hele tiden vores produktkatalog. Snart lancerer vi en jersey-linje, hvilket har været lidt af en udfordring, fordi det har været svært at finde en leverandør, der kunne leve op til vores krav. Vi kommer også til at arbejde meget med NFT’ere og digitalt tøj.”

→ Hvilke tendenser er på vej frem?