Er du på udkig efter et nyt armbåndsur, som de færreste har, kan den franske modegigant meget vel være din ven i nød.
Louis Vuitton har netop lanceret uret ’The Tambour Twenty’, der er en hyldest til brandets urkollektion ’The Tambour’, som i indeværende kalenderår kan fejre 20-års jubilæum.
’The Tambour Twenty’ er en limited edition-kollektion, og det betyder, at der kun bliver produceret 200 nummererede eksemplarer af det nye ur. Uret er med sin silhouette en hyldest til den klassiske Tambour-model, der er blevet ikonisk inden for urdesign.
For at ægge til købelysten har brandet allieret sig med skuespiller Bradley Cooper, der er ansigtet for den nye ’The Tambour Twenty’-kampagne, og i forbindelse med lanceringen af uret, har brandet lavet en kampagnevideo, hvor føromtalte Bradley Cooper figurer i hovedrollen.
Instruktøren bag videoen er den Oscar-vindende Damian Chazelle, som blandt andet har lavet ’La La Land’, ’Whiplash’ og ’First Man’. Foruden at være frontfigur for den nye kampagne er Bradley Cooper også blevet præsenteret som ny ambassadør for Louis Vuitton.
’The Tambour Twenty’-uret er udkommet, og du kan læse mere samt se kampagnevideoen her.