Mikael Bertelsens yndlingstennismærke lancerer nyt samarbejde med amerikansk podcast

Det danske tennismærke Palmes Tennis Society er endnu engang gået sammen med den amerikanske podcast ‘How Long Gone’ om at designe en kollektion.

Mikael Bertelsens yndlingstennismærke lancerer nyt samarbejde med amerikansk podcast
Offentliggjort

Nu behøver tilhængere af ‘How Long Gone’ ikke længere at råbe til alle, de møder, at de synes ‘Arbejdstitel’ er en dårligere udgave af ‘How Long Gone’ eller ‘HLG’, som de nøjes med at kalde den. De behøver heller ikke længere – helt ud af det blå – at proklamere, at ’no show socks’ er den største kriminalitet, man kan begå mod mode, men at regular fit jeans med en blazer er ”et fint look”, for at være sikre på, at alle ved, at de er ivrige lyttere af USA's brocast nummer ét. De kan derimod nøjes med at vise det.

Den amerikanske podcast er nemlig igen gået sammen med det danske tennisbrand Palmes Tennis Society, som Mikael Bertelsen har været iført og tabt i de sidste par herresinglefinaler ved klubmesterskaberne, om at lave en kollektion, der umiddelbart er skabt mere til gaden end til gruset.

Kollektionen – eller skal vi kalde det en capsule collection – består af en sort kasket med ‘How Long Gone’ broderet på fronten, en Oxford-skjorte med HLG-broderi og en brun, dobbeltradet sportsjakke i 100 procent engelsk uld uden for mange dikkedarer.

imageytewf.png

Podcasten ‘How Long Gone’ har de to amerikanske venner Chris Black og Jason Stewart bag roret, der tre gange om ugen leverer deres take på, hvad der sker inden for popkultur, mode og alt muligt andet.

Samarbejdet med Palmes Tennis Societys lander i Palmes’ butik på Pilestræde 28 i København den 9. august, hvor der i samme omgang holdes lanceringsfest fra klokken 16 til 20 med mulighed for lidt godt til ganen.

Fra den 10. August vil det ligeledes være muligt at købe kollektionen online på Palmes.co.