New York møder København i første kollektion mellem 7 Days Active og Office Magazine

Der blæser nye vinde over det danske active wear-mærke.

New York møder København i første kollektion mellem 7 Days Active og Office Magazine
Offentliggjort

Hvad har et dansk sportstøjsmærke til fælles med et cool newyorker-magasin? Svaret er: Simon Rasmussen.

Den danske, dengang stylist tog i starten af 2010’erne til New York, hvorfra han startede magasinet Office Magazine, der hurtigt har vokset sig til at være et betydningsfuldt magasin inden for mode og kultur – fx har Dev Hynes, Pharrell, Diplo, Solange, Evan Mock og PinkPantheress alle været at finde på dets sider. Og ikke nok med det, så har Office også gjort opmærksom på sig selv med en eftertragtet merchandise-linje.

Tidligere i år blev det så offentliggjort, at Simon Rasmussen udvider sit kreative virke endnu engang. Han har nemlig overtaget roret hos fremadstormende 7 Days Active. Og til årets første modeuge kunne han løfte sløret for sin første kollektion til et modeshow, der var lidt ud over det sædvanlige, som vi tidligere har beskrevet i vores modeugereportage.

Kollektionen bød blandt andet på farverigt fleece og leisurewear i forskellige afskygninger, men havde man skarpe øjne (det var der en del, der ikke havde, skulle vi hilse at sige), ville man have lagt mærke til, at der også gemte sig flere genstande med referencer til Office Magazine.