Wood Wood går nostalgiens vej med nyt Garfield-samarbejde

Nu gør det ikke noget, hvis du spilder kødsovs på tøjet.

Wood Wood går nostalgiens vej med nyt Garfield-samarbejde
Offentliggjort

For anden gang kaster danske Wood Wood sig over en af verdens mest ikoniske tegneseriefigurer. For syv år siden var det et samarbejde med selveste Disney, der endte ud i en kollektion med Mickey Mouse som hovedperson.

Denne gang er turen dog kommet til den lasagneelskende kat Garfield, vinterens spirit animal nummer ét.

Karl-Oskar Olsen og Brian SS Jensen var selv fans og tegnede ofte den dovne, orange kat med smag for kødsovs, pasta og bechamel, da de voksede op, og med nostalgien for øje har de nu valgt at lade den pryde deres nyeste capsule-kollektion.

Kollektionen indeholder de mest basale ting, du har brug for i garderoben: T-shirts, hættetrøjer, sweatshirts og stribede, langærmede T-shirts, mens der på accessory-fronten er lavet kasketter og bøllehatte. Til de små purke er der lavet huer og halstørklæder i merinould.

Wood Woods dobbelt-A-logo er blevet brugt på forskellige kreative måder i sammenspil med Garfield-navnet, og generelt virker kollektionen til at være gennemsyret af legesyge og stifternes kærlighed til det, Garfield står for: at sove og spise.

Der vil være launch i København, Aarhus, Berlin og London i morgen, 6. november. Læs mere her.

WWxGARFIELD_CAMPAIGN02A copy.jpg
2 WWxGARFIELD_CAMPAIGN03A copy.jpg
1 WWxGARFIELD_CAMPAIGN06C copy.jpg
WWxGARFIELD_CAMPAIGN05A copy.jpg