Ulrik Brinck har skabt haderkunder.dk: ”Der manglede et sted, hvor det er tilladt at skælde ud på sine kunder”

Vi har talt med indehaveren af haderkunder.dk om, hvorfor servicebranchen har brug for et online pusterum.

Ulrik Brinck har skabt haderkunder.dk: ”Der manglede et sted, hvor det er tilladt at skælde ud på sine kunder”
Offentliggjort

Hvorfor har du stiftet HaderKunder.dk?

”Tanken var, at jeg ville lave et site, hvor man som servicemedarbejder kunne dele sine historier om trælse kunder, man har betjent. Så kunne man få feedback fra andre, der havde været i samme båd. Jeg stiftede siden i 2003, og dengang var der en voksende skare af hadesider fra kunder mod forskellige virksomheder. Fx lortevolvo.dk og citroensucks.dk. Jeg var lige stoppet med at arbejde for en internetudbyder, der også var lavet en side om, og her blev der skrevet ting, jeg vidste ikke passede. Derfor lavede jeg min egen hadeside, hvor servicemedarbejdere kunne få lov til at tage til genmæle, og hvor det kører på deres præmisser.”