7 Days Active går sammen med PlayStation om ny kollektion

Det er første gang, at et dansk brand samarbejder med spillekonsolgiganten.

7 Days Active går sammen med PlayStation om ny kollektion
Offentliggjort

Til lyden af høj hiphop gik modeller som para-atleten Daniel Wagner, musiker Freja Kirk og Anton Thiemke ned ad Store Vegas rullegræsbeklædte gulv til 7 Days Actives højenergiske show til modeugen i København i starten af august.

Her kan man roligt sige, at der blev lagt krummer ud. Vi så fx cykeltøj, der gav hints om et makkerskab med cykelproducenten Argon 18. En samarbejdskollektion, der blev lanceret en lille måned efter.

Men blandt de mange farverige Crocs og tights så vi også logoet fra den ikoniske spillekonsolvirksomhed PlayStation pryde flere stykker tøj. Og nu har vi så fundet brødet, hvorfra krummerne stammer.

I dag lanceres nemlig den fulde kollektion mellem danske 7 Days Active og japanske PlayStation, hvilket må siges at være et noget utraditionelt samarbejde, da ingen danske modevirksomheder før har indgået samarbejder med ’PS’.

Kollektionen, der er unisex og indeholder alt fra jakker til shorts, befinder sig i spændingsfeltet mellem activewear og loungewear og er inspireret af PlayStations farver og logoer.

”PlayStation er et ikonisk brand med en stærk visuel identitet, og det har været en virkelig sjov og spændende udfordring at designe en tøjkollektion med dem som visuel referenceramme. Den peger på en eller anden måde tilbage og frem i tiden,” siger Malkit Singh, kreativ direktør hos 7 Days Active, i en pressemeddelelse.

Kollektionen lanceres i dag og kan købes i Storm Fashion på Store Regnegade 1, 1100 København, eller online hos 7daysactive.com. Men skynd dig. Det kan ende med at blive lige så svært at få fat i som en PlayStation 5.

Se et udvalg af kollektionen herunder.