7 Days Active går sammen med PlayStation om ny kollektion

Det er første gang, at et dansk brand samarbejder med spillekonsolgiganten.

7 Days Active går sammen med PlayStation om ny kollektion
Offentliggjort

Til lyden af høj hiphop gik modeller som para-atleten Daniel Wagner, musiker Freja Kirk og Anton Thiemke ned ad Store Vegas rullegræsbeklædte gulv til 7 Days Actives højenergiske show til modeugen i København i starten af august.

Her kan man roligt sige, at der blev lagt krummer ud. Vi så fx cykeltøj, der gav hints om et makkerskab med cykelproducenten Argon 18. En samarbejdskollektion, der blev lanceret en lille måned efter.

Men blandt de mange farverige Crocs og tights så vi også logoet fra den ikoniske spillekonsolvirksomhed PlayStation pryde flere stykker tøj. Og nu har vi så fundet brødet, hvorfra krummerne stammer.

I dag lanceres nemlig den fulde kollektion mellem danske 7 Days Active og japanske PlayStation, hvilket må siges at være et noget utraditionelt samarbejde, da ingen danske modevirksomheder før har indgået samarbejder med ’PS’.