Nu kan man få årets mest hypede film på T-shirt

Hvis du har gået og drømt om en T-shirt med prints fra den svenske instruktør Ruben Östlunds film, er der god grund til at læse videre her.

Nu kan man få årets mest hypede film på T-shirt
Offentliggjort

Det har ikke skortet på anerkendende ord og stående bifald fra anmeldere og publikum, siden Ruben Östlund viste verden sin nyeste film ’Triangle of Sadness’ frem til verden tidligere i år.

I slutningen af maj blev filmen belønnet med Guldpalmen til filmfestivalen i Cannes – det var Östlunds anden på fem år, efter han også vandt med ’The Square’ i 2017.

Her på Euroman har vi også haft svært ved at fjerne øjnene fra filmen. Det kan man læse mere om i vores seneste magasin, hvor vi har skuespilleren Zlatko Buric, der spiller en bærende rolle i filmen, til at pryde forsiden.

Lovprisningen synes dog ikke at være nået til vejs ende. Det svenske tøjmærke CDLP, der excellerer i at lave luksuriøse essentials, har nemlig valgt at lancere en T-shirt-serie, som hylder Ruben Östlund med prints fra nogle af de mest centrale scener i flere af hans film, der foruden ’Triangle of Sadness’ og ’The Square’ også tæller ’Force Majeure’ og ’The Guitar Mongoloid’.

For de indviede betyder det, at man blandt andet kan iklæde sig en T-shirt med en storørlende Vera, der spiller den ene af Zlatko Buric’ to koner i ’Triangle of Sadness’, ligesom du kan trække en tanktop over hovedet med print af Terry Notary fra den allerede ikoniske ’Welcome to the Jungle’-scene i ’The Square’.

Kollektionen er allerede tilgængelig og kan købes her.

thshirt2.jpg
Tshirt1.jpg
tredje t-shirt.jpg