Supreme har altid været gademodens højtråbende provokatør. De har brugt rappere som Tyler the Creator og resten af Odd Future-gruppen som omvandrende reklamesøjler for det velkendte røde logo, og har skatermærket skullet bruge en fotograf, blev det den altid overdrevne Terry Richardson.
Deres nye sommer- og forårskollektion er netop blevet offentliggjort, og den er ingen undtagelse i forhold til at gå ad kontroversielle veje for at vise et splittet USA. Supreme har designet en række farverige hættetrøjer og en flannel-jakke med billeder af den afdøde borgerrettighedsforkæmper Martin Luther King, der sammen med Malcolm X og Mohammed Ali var de væsentligste stemmer i 1950-60’ernes USA.
Den rebelske side af mærket kom også til udtryk under George W. Bush, hvor de solgte ’Fuck Bush’-klistermærker, og da Donald Trump blev indsat som præsident sidste år, hvor de udgav en keychain med påskriften ”Fuck the President.”
Jeg kan godt lide, at alt er up in the open. De sjoveste mennesker er dem, der kan finde ud af at læse en simpel situation. Og det er der bekymrende mange, der ikke kan.