Gamle mænd i nye klæder: Populær Instagram-profil i samarbejde med Another Aspect

Vi samler op på ugen, der er gået i modeverdenen. Blandt andet om et sjovt og beundringsværdigt samarbejde mellem en amerikansk Instagram-profil og et dansk mærke, der hylder den ældre generation og dens stil.

Gamle mænd i nye klæder: Populær Instagram-profil i samarbejde med Another Aspect
Offentliggjort

1664 Blanc x 7 Days Active collab

Den citrussmagende øl i den blå flaske, Kronenbourg 1664 Blanc, vil for tredje år i træk være sponsor for Copenhagen Fashion Week. Ved modeugen i sommer markerede man sponsoratet ved at lave en limited edition tøjkollektion med det danske active wear brand 7 Days Active, der blev præsenteret på catwalken og hurtigt efter blev meldt udsolgt.

Nu gentager 1664 Blanc og 7 Days Active succesen med en ny kollektion, så fortvivl ej, hvis du gik glip af at købe items fra det første samarbejde. Denne gang er det en udvidet kollektion med en bomberjakke, sweats, caps og tights, alt sammen i tråd med 7 Days Actives skarpe farveunivers.

”Vi er meget stolte over den retning, som Malkit (designer og ejer Malkit Singh, red.) har taget kollektionen i. Det er klart et sats fra vores side at bevæge os lidt længere væk fra vores mere genkendelige farver, men 1664 Blanc er heldigvis blevet meget populært og genkendeligt i bybilledet efterhånden, så med den nye kollektion følger vi tidens trends, og kommer tættere på det livsstilsbrand, vi ønsker at være. Her er 7 Days Active blandt de bedste eksperter til at nå nye højder med ens brand," siger Charlotte Høgh Damgaard, der er Marketing Manager hos 1664 Blanc, i en pressemeddelelse.