Findes der noget mere chill end at tage i sommerhus med sine bedste venner og komme lidt væk fra det hektiske storbyliv? Norse Projects har til denne sæson skudt kampagnen 'OFF-GRID' i gang, og ved den første kollektion hyldede man friluftslivet.
Nu er det den danske sommerhustradition, der er i fokus i næste release. Til kampagnebillederne har Norse Projects sendt en gruppe venner afsted til Odsherred og klædt dem i lyse farver, let strik og afslappede skjorter. Materialerne er mange - lige fra tencel til økologisk bomuld - for at skabe en altomfattende garderobe til sommermånederne.
Vi fortsætter i samme sommervibe og nu i selskab med Stüssy og Our Legacy. Det lidt aparte par er teamet op for tredje gang, og det er deres mest mangfoldige kollektion til dato.
Du får det bedste fra begge verdener; de grafiske T-shirts og de ternede eller stribede skjorter, sågar en blazer.
Men du skal dog skynde dig. Kollektionen er få dage gammel, men flere af produkterne meldes allerede for udsolgt. Du finder tøjet her.
Uniqlo overrasker med Marni-collab
Annonse
Samme uge, som det lille og tilbagevendende collab mellem Uniqlo og Theory røg på hylderne for køb, præsenterede den japapanske tøjgigant endnu en ny legemakker. Og der er igen tale om et stort high-end-navn; nemlig det italienske modehus Marni.
Marni er nok mest kendt indenfor kvindemode og især med deres tasker, punge og sandaler, men hvis man er til en farverig garderobe, bør man også tjekke deres herrelinjer ud.
Uniqlo-samarbejdet er også holdt i et friskt udtryk og kommer både til mænd og kvinder.
"Jeg har været enormt spændt på samarbejdet lige fra begyndelsen. Gennem hele processen og i vores fortolkning af UNIQLOs LifeWear produkter, har vi konstant forsøgt at leve op til UNIQLOs etos og den integritet, der ligger bag UNIQLOs LifeWear vision. Vi ser kollektionen som den perfekte kombination af de to brands styrker og jeg håber virkelig at dem, der kommer til at gå med tøjet, vil føle sig godt tilpas og at de kan være sig selv og føle sig fri," siger Francesco Risso, Creative Director hos MARNI, i en pressemeddelse.
Kollektionen lanceres 19. maj.
Hublot har lavet 100 UEFA Champions League-ure
Det har så sandeligt været en uge, hvor sports- og urverdenen har blandet blod; Først præsenterede cykelholdet EF Education-EasyPost et Grand Tour-ur med Bravur, så afslørede den schweiziske cykellegende Fabian Cancellara, at han bliver holdejer på et nyopstartet cykelhold, der har Rolex’ søsterbrand Tudor Watches som hovedsponsor, og sidst, men ikke mindst, har Hublot og UEFA Champions League lavet et ur.
Annonse
Siden 2015 har den schweiziske urvirksomhed været officiel timekeeper i den store og populære fodboldturnering og for at fejre de syv års samarbejde, satte Hublot sig for at producere et Champions League-armbåndur til lejligheden.
'Big Bang Unico UEFA Champions League' er en 42 mm blå keramisk kronograf baseret på Hublots Unico 2-urværk og begrænset til kun 100 stykker. Det er faktisk stadig muligt at erhverve sig et, selvom det gik online for tre dage siden, men prisen lyder da også på hele 177.122 kroner.