I samarbejde med streetwear-designerne Jun Takahashi, Tetsu Nishiyama og NIGO, som er kreativ direktør i Uniqlos t-shirt-afdeling, lancerer Uniqlo nu en Star Wars-kollektion.
Det er tre af Japans streetwear-spidser, Uniqlo har samlet til at sætte stregerne til 'Master of Graphics', en ny t-shirt-kollektion baseret på Star Wars-motiver.
Foruden NIGO, der arbejder som kreativ direktør i Uniqlos t-shirt-afdeling 'UT', og som er bedst kendt for at have startet A Bathing Ape og mærkerne Billionaire Boys Club og Ice Cream sammen med Pharrell Williams, har Jun Takahashi (Undercover) og Tetsu Nishiyama (WTAPS) stået bag.
Ud er kommet kollektionen 'Master of Graphics', og det ser altså ikke dumt ud. I alt 12 forskellige designs er det blevet til, og prisen er som sædvanlig Uniqlo-overkommelig: 129 kr.
Annonse
Kollektionen kan købes nu - på Uniqlos hjemmeside og i den nyåbnede butik i København.
Det bedste, der kom ud af min galopperende 40-årskrise, er min sorte Saab 900 Cabriolet. Jeg synes, den er så flot. Det er en skulptur. En panikbil, uden så alligevel helt at være det.