Uniqlo lancerer Star Wars-kollektion

I samarbejde med streetwear-designerne Jun Takahashi, Tetsu Nishiyama og NIGO, som er kreativ direktør i Uniqlos t-shirt-afdeling, lancerer Uniqlo nu en Star Wars-kollektion.

Uniqlo lancerer Star Wars-kollektion
Offentliggjort

Det er tre af Japans streetwear-spidser, Uniqlo har samlet til at sætte stregerne til 'Master of Graphics', en ny t-shirt-kollektion baseret på Star Wars-motiver.

Foruden NIGO, der arbejder som kreativ direktør i Uniqlos t-shirt-afdeling 'UT', og som er bedst kendt for at have startet A Bathing Ape og mærkerne Billionaire Boys Club og Ice Cream sammen med Pharrell Williams, har Jun Takahashi (Undercover) og Tetsu Nishiyama (WTAPS) stået bag.

Ud er kommet kollektionen 'Master of Graphics', og det ser altså ikke dumt ud. I alt 12 forskellige designs er det blevet til, og prisen er som sædvanlig Uniqlo-overkommelig: 129 kr.

Kollektionen kan købes nu - på Uniqlos hjemmeside og i den nyåbnede butik i København.

19SS_cutsewn_415666_00_349N383C_A1.jpg
19SS_cutsewn_420783_00_349N384A_A1.jpg
19SS_cutsewn_420782_64_349N383B_A1.jpg
19SS_cutsewn_420776_00_349N384E_A1.jpg