Afound bliver H&M's nye markedsplads

H&M lancerer tilbudsmarkedet Afound: ”Et style og deal-hunting-paradise”

Den svenske tøjgigant er klar med endnu et nyt projekt.

Afound bliver H&M's nye markedsplads
Offentliggjort

Afound er navnet på H&M's nye tilbudsmarked.

Her vil man sælge nedsatte varer inden for mode og livsstil, hvilket både vil gælde H&M's egne brands som COS og Weekday, men også andre velkendte mærker. En fysisk butik vil åbne senere på året i Drottinggatan i Stockholm, mens der også vil lanceres en webshop.

H&M kalder Afound for 'et style og deal-hunting-paradise'.

"Ved at tilbyde inspiration til personlig stil, kvalitetsmærker og følelsen af at kunne gøre et godt køb tilbyder Afound en ny form for 'off-price-oplevelse'," siger Afounds managing director, Fredrik Svartling, i en pressemeddelelse.

"Vi ser et stort potentiale for Afound, der værner om produkters værdi og blandingen af dem."

Foto: H&M/Pressemateriale

LÆS OGSÅ: H&M bliver sagsøgt for sin Justin Bieber-kollektion

LÆS OGSÅ: Nike laver Velcro-swooshes, så du hele tiden kan give dine Air Force 1 et nyt look

LÆS OGSÅ: Hummel smelter fodbold og mode sammen med LA-brand