Københavner-ding-dong: Another Aspect lancerer ny kampagne på Østerbro Stadion

”Tøjmanden Thomsen! Tøjmanden Thoooomseeeen!” har hurtigt sat sit præg på det historiske stadion og dens klub.

Københavner-ding-dong: Another Aspect lancerer ny kampagne på Østerbro Stadion
Offentliggjort

Another Aspect har efterhånden slået fast, at de mestrer hverdagsgarderoben til fulde.

Her excelleres der i alsidige klassikere og gode metervarer, og anderledes er det ikke med brandets nyeste kollektion.

I takt med, at Another Aspect forsætter med at udvide med nye styles, bliver vi også præsenteret for metervarer, der ikke tidligere er indgået i udvalget hos det København-baserede brand.

Denne gang tæller de nyeste tilføjelser blandt andet bukser i mellemriflet fløjl, overshirts i engelsk oilskin, en frakke i Harris Tweed® og jersey, ligesom du kan få fingrene i striktørklæder i uld og cashmere lavet i Italien og ternede skjorter i bomuldsflannel: alt det, der skal til for at få dig godt igennem efteråret og vinterens strabadser.

Lokationen for kampagnen er ikke helt tilfældig. Den er nemlig skudt på det over 100 år gamle Østerbro Stadion, der huser fodboldklubben B.93, hvor Anothers Aspects ene ejer Nicolaj Thomsen slår sine folder som spiller.

Ja, det bliver vel næppe mere københavnsk, og det er til at forstå, hvorfor fansene på Østerbro Stadions lægter er begyndt at synge: ”Vi vil ha’ naturvin og Thomsen! Natuuuuurviiiin og Thoooomseeeen!”

Kollektionen er allerede begyndt at lande drypvis på anotheraspect.org.

000054560014.jpg
000054570035.jpg
000054570012.jpg
000054570029.jpg